Obowiązki nałożone na pracodawcę w ramach wdrożenia PPK:
- Przeprowadzenie kampanii skierowanej do Załogi, będącej realizacją obowiązku informacyjnego
- Podjęcie konsultacji z reprezentacją Załogi
- Opracowanie i prawidłowe przeprowadzenie procedury wyboru instytucji zarządzającej PPK
- Udokumentowanie procesu konsultacji i wyboru instytucji zarządzającej
- Podpisanie umów o zarządzanie oraz o prowadzenie PPK
- Zapewnienie operacyjnego funkcjonowania i obsługi pracowników w zakresie PPK (obliczanie i terminowe przekazywanie składek, obsługa wniosków pracowników, gromadzenie i archiwizowanie materiałów dotyczących PPK, działania informacyjne do pracowników)
WAŻNE TERMINY
Sprawdź termin implemlemntacji PPK w Twojej firmie
kary finasowe
Sprawdź kary za niedopełnienie obowiązków
wybór firmy zarządzającej
Dokonaj najlepszego wyboru dla swojej kadry
pomoc we wdrożeniu
Skorzystaj z pomocy naszych profesjonalistów